reklama

Prečo

Spýtal sa ma prečo. Neviem. Neviem mu dať odpoveď na zdanlivo jednoduchú otázku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Nerobím mu to naschvál.

Ani ja to tak nechcem.

Osud to tak chcel.

Prečo?

Trápi ma touto otázkoua ja nemôžem spávať.

Prečo si myslí, že je topre mňa jednoduché?

Ležím v postelia počujem jeho hlas, ako mi kladie tú istú otázku:„Prečo? Prečo? Prečo?“Dosť!

Ja už nechcem!

Prestaň ma trápiť!

Nedokážem ti tovysvetliť.

Nerozumiem tomu, prečo sato stalo.

Bola snáď chyba vo mne?

Bolo to bremeno pre mňapriťažké?

Prosím, nebi ma!

Sľubujem, že sa to nebudeopakovať.

Či priznávam svoju vinu?

A dávaš mi inúmožnosť?

Pozeráš na mňa vyčítavýmpohľadom a čakáš čo spravím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Však mi povedz čo chceš.

Nechcem spraviť ďalšíchybný krok a znova počúvať tvoj hlas, ktorý sa láme, lebo nevieš čo somnou.

Odpustíš mi?

Opustíš ma?

Alebo nájdeš inériešenie?

Krčím sa v kútea čakám na tvoj ortieľ.

Čo v tebe zvíťazí?

Láska či nenávisť?

Už je to tu.

Dvíhaš ruku varovne nadseba a ja čakám úder.

Krčím sa a dúfam, žeto rýchlo skončí.

Ale čo to?

Nijaký úder.

Namiesto toho ma dvíhašna ruky a hladíš ma po hlave a škrabkáš za ušami.

„Ty nezbedník! Tebe tiepapuče nedajú pokoj? To sú už tretie! Ale na teba sa nemôžem hnevať. Pozriem sado tých tvojich očiek a hneď máš odpustené. Ty šibal! Čo by som si bezteba počal? Možno by som si nemusel každú chvíľu kupovať papuče, ale bez tebaby to tu nebolo ono. No poď! Upraceme ten neporiadok!“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem pán môj zapochopenie.

Vďaka, že chápeš, že somlen hravé šteňa.  

Simona Mišunová

Simona Mišunová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

http://fotoatelliersimona.skhttp://saimonn.deviantart.com Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu